ارائه آموزش استراتژی بازار جهانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از استراتژی بازار جهانی چیست؟خرید کتاب استراتژی بازار جهانی

این استراتژی زمانی است، که واقعه فیزیکی در اطراف محصول متنوع باشد. اما وقایع فرهنگی و اجتماعی، همانند بازار داخلی شرکت باشد. اگرچه تغییرات در یک محصول پر هزینه تر از تغییرات در روش ارتباطات است. یک شرکت زمانی که نمی تواند محصول خود را به صورت دیگری در یک بازار خارجی به فروش رساند، این استراتژی بازار جهانی را دنبال می کند.

ارائه آموزش استراتژی بازار جهانی

منظور از استراتژی بازار جهانی چیست؟

منظور از استراتژی بازار جهانی چیست؟

استراتژی بازاریابی بین المللی رویکردی فراگیر و بلندمدت برای انجام فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر تحلیل شرایط کشور هدف می‌باشد. برای اتخاذ استراتژی مناسب در بازاریابی بین الملل باید نخست شرایط کشور میزبان و هدف را مورد بررسی قرار داد. با استفاده از تحقیقات بازاریابی باید فرصت‌ها و تهدیدهای کشور هدف را بررسی کرد. سپس با توجه به نقاط قوت و ضعف داخلی برنامه مناسبی برای بهره‌گیری از فرصت‌های موجود ارائه کرد.

در این مرحله می‌توان از روش تحلیل سوات استفاده کرد. البته باید قبل از هرگونه برنامه عملیاتی چشم انداز سازمان از ورود به عرصه‌های جهانی مشخص شود. در این صورت امکان موفقیت در بازارهای جهانی بیشتر خواهد شد. انتخاب آموزش استراتژی بازار جهانی بازاریابی بین المللی بسته به مراحل مختلف فعالیت در عرصه جهانی تفاوت دارد.

برای ورود به بازارهای جهانی راهبردهای متفاوتی وجود دارد. به عبارت دیگر استراتژی ورود بازاریابی بین الملل با استراتژی رشد در بازاریابی بین الملل تفاوت دارد. سازمان‌ها و شرکت‌ها در بیشتر مواقع از صادرات برای ورود به بازارهای بین‌المللی استفاده می‌کنند. در این راستا باید تحلیل عوامل درونی و بیرونی با دقت بسیاری صورت گیرد.

خرید کتاب استراتژی بازار جهانی

خرید کتاب استراتژی بازار جهانی

استراتژی توسعه برای فروش محصولات استاندارد، با همان نوع استراتژی ارتباطات در سراسرجهان به کار می رود. به عبارت دیگر، محصول داخلی بدون هیچ گونه تغییر و تبدیل به بازارهای هدف، بدون زمینه سازی فرهنگی-اجتماعی ارائه می شود. گرچه این کتاب استراتژی بازار جهانی به علت اثر بخشی هزینه اش، جاذبه قابل توجهی دارد، به ندرت برای کالاهای مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.

به جز صنعت نوشابه های غیرالکلی و برخی شرکت های سازنده کالاهای لوکس و تجملی. کالاهای صنعتی دارای تجانس بیشتری از نظر خریداران بین المللی بوده و موقعیت های بیشتری برای این استراتژی دارند، باز هم استراتژی توسعه دور از هنجار نمی باشد. اثر بخشی هزینه این استراتژی را نباید دست کم گرفت. گرچه تطابق محصول مستلزم تحقیقات بیشتر و هزینه های توسعه ابزار می باشد، ولی صرفه جویی ناشی از مقیاس اجازه نمی دهد تا به قلمرو ممکن تحت یک استراتژی توسعه برسد.

در هر صورت، اگر کالا مطابق سلیقه یا ترجیحات محلی نیست، یک تصمیم باید جنبه پیش بینی تقاض در بازار خارجی را مانند پس انداز بالقوه، در نظر بگیرید. تجربه گذشته نشان می دهد، که تاکید برتولید کالا و خط مشی توسعه ارتباطات می تواند منجر به نارضایتی شود و اگر تمام نیازها، با توجه به عملکرد محصول، شرایط استفاده و قدرت خرید برآورد شود، باید این سیاست را اصلاح نمود.

عماد سازگار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و ثبت نام

سایت عماد سازگار شما را به شرکت در بهترین دوره های آموزش استراتژی بازارجهانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *